Ontvangst
Iedere ontvangst wordt uitgepakt, gecheckt en in ons IT systeem ingevoerd. We hanteren hiervoor strakke service levels. Ontvangen we je goederen in de ochtend? Dan zitten ze nog dezelfde dag in de voorraad.
![](/assets/Uploads/AA_Visual_vrouw-computer__FitMaxWzUwMCw0MDBd.jpg)
Voorraadbeheer
Wij werken met een Autostore opslagbakken systeem. In ons magazijn in België hebben we meer dan 30.000 bakken om jouw voorraad in op te slaan. Je artikelen liggen stofvrij, diefstalpreventief en heel compact opgeslagen. Onze én jouw footprint is hierdoor letterlijk heel beperkt!
![](/assets/Uploads/Autostore-Belgie-v3__FitMaxWzUwMCw0MDBd.jpg)
Orderpicking
Vanaf het moment van bestellen gaan onze robots in ons magazijn voor jou aan de slag. We hebben Autostore robots die de goederen naar de orderpicker brengen en we hebben picking robots die de goederen uit de bak halen. De foutkans is hierdoor minimaal.
Inpakken
Onze automatische inpakmachines pakken bestellingen op maat in. Past jouw pakket niet in de machine? Dan staan onze kundige medewerkers voor je klaar om het handmatig in te pakken.
![](/assets/Automatische-Inpakmachine__FitMaxWzUwMCw0MDBd.jpg)
Verzenden
Wij proberen in ieder land de beste vervoerder aan te sluiten. Je kan daarom kiezen uit één van de dertien vervoerders, waarmee wij wereldwijd verzenden.
![](/assets/Uploads/Vooraanzicht-Active-Ants-Willebroek-v2__FitMaxWzUwMCw0MDBd.jpg)
Retourverwerking
Geretourneerde artikelen worden bekeken, weer helemaal in orde gebracht en teruggenomen in de voorraad. Daarnaast is ons retourproces ingericht volgens de strenge eisen die platformen zoals Zalando en Amazon stellen. Handig als je via deze platformen verkoopt.
![](/assets/Uploads/AA_Visual_vrouw_vouwen__FitMaxWzUwMCw0MDBd.jpg)